8 Ekim 2007 Pazartesi

Yeni dergimiz: Oyungezer


Çoğunuzun bildiği gibi Level Dergisi'ni de bünyesinde bulunduran Vogel Yayıncılık şirketi Doğan Grubu tarafından satın alındı. Dergiyi bu günlerine getiren temel ekibin hemen hemen tamamı, bu durumdan rahatsız olup görevlerinden ayrıldılar. Doğan Grubu'nun medya tekeli sadece beni rahatsız etmiyormuş demek ki. Özgürlüklerinden taviz vermeyi uygun görmeyen ekibimiz tarafından yoğun çalışmalarla hazırlanan yeni dergimizin adı sonunda belli oldu: "Oyungezer" ( http://www.oyungezer.com.tr/ )

Yaptıklarımız yapacaklarımızın garantisidir sözünden yola çıkarak; Oyungezer ile de her zaman yaptığımız gibi ülkenin en kaliteli bilgisayar oyunları dergisini hazırlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Tabi ki öyle uzaktan izlemekle olmuyor, herkesin, her kesimin desteğini bekliyoruz. Derginin çıkış tarihi web sitesinden duyurulacak ama siz o zamana kadar dergimizin adını ve hazırlayan ekibi eşe, dosta, hatta düşmana, tanıdığa, tanımadığa, alabildiğine kainatta kim var kim yoksa herkese duyurmaya çalışın. Ne demiş Mustafa Kemal: "-Ya istiklal, ya ölüm!", bi de "-Ben medyanın zeki, çevik ve özgür olanını severim".

7 yorum:

Adsız dedi ki...

belki de en iyisi böyle oldu, kim bilir. ben beğendim açıkçası oyungezer'in o yeni ve samimi yapısını :)

Adsız dedi ki...

hayirli olsun,burada isim vererek kiyas yapmak niyetinde degilim ancak konsol bolumu ile son zamanlarda daha az ilgenmis olusun kaliteyi bariz bir sekilde dusurdu.umarim oyungezerde tum agirligini koyarsinda konsol bolumune,bizlerde keyifle yine eskiden oldugu gibi takip ederiz.(bu arada nerden baksan 10 sene olmus benimde Level'i takip ettigim zaman:))

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun üstad. seni artık oyungezer de takip edeceğiz. yolun açık bahtın ak olsun :)

nemesisdarkman dedi ki...

Megaemin ben konsol incelemelerini çok özledim Level de yok denecek kadar az yazıyordun son zamanlarda.Seni Oyungezer de tekrar konsol ustası bölümünü yazdıgını görmek beni çok mutlu eder.Sadece beni degil herkesi mutlu eder...

Adsız dedi ki...

Oyungezer.. olmamış hocam isim, türkçe olması bir artı tabii ki fakat oynamak ve gezmek neyi çağrıştırıyor? bir dergiyi değil.

İsmini ahmet de koysanız Level takımının çoğunun aynı çatıda devam etmesi yüzünden pek de fark etmeyecek esasında, oyungezer diye bir marka kolay kolay oturmayacak kolay değil 10 seneyi aşkındır Level dı sahnede nerdeyse tek başına rakipsiz.

Hayırlı daha da önemlisi inşallah uğurlu olur sizler için.

PS: Dost acı söyler :), Gladmir...

Adsız dedi ki...

oyunlar içinde bir gezintiyi anlatıyor,turizm dergisi değil sonuçta
Zımbılik(uğur)

Adsız dedi ki...

Yıllarca takip ettim aldım okudum. Şimdi yaşım boşveeeer yaşına geldi, yeni bir oyun dergisi çok da lazım değil derken şunu okudum ve fikrim değişti:

"Ben medyanın zeki, çevik ve özgür olanını severim"

Özgür medya adına ben de varım yanınızda...