29 Mayıs 2007 Salı

Oyungezer de tamam;)

Cumartesi yetişemedm belki ama pazar akşamı dergideydim. Herkes harıl harıl çalışıyordu derginin son rötuşları üzerinde. Neyse, konuyu uzatmak niyetinde değilim. PES 2008'e elimi sürmememe rağmen kurulu HDTV + PS3 düzenini değiştirmek istemememden dolayı oturdum makinenin başına. Demosunu saymazsak bu oyunu PS3'de ilk oynayışım denebilir, başladık arkadaşlarla oynamaya. Hala PES2008'i beğenmediğimi eklemeliyim, fikrim değişmedi. Erden, Orçun, Serhat ve Sinan'la bi beş on maç kadar yaptık.
Oldukça keyifli geçti esasen, derginin havası bir başka oluyor açıkçası. Ama maalesef bu kez skorları açıklayamıyorum, çünkü Sinan'dan yüklü sayılabilecek bir rüşvet aldım. Gördüğün gibi patron, ben sözüme sadık kaldım, buraya hiçbir şey yazmıyorum skorla ilgili. GTAIV için de teşekkürler. Yine geleyim de yine kapışalım olur mu:) OFB'de Ankara'ya geldi bu arada, sırada cumartesi günkü büyük kapışma var. Bu sefer kadro olabileceklerin en güçlüsü... Göreceğiz günlük, göreceğiz...

Hiç yorum yok: